söndag 1 november 2015

Handsömnad

blir det mest nu för tiden, 
har inte orken att sätta mig vid symaskinen även om viljan finns.

Här är ett projekt jag har sytt på under den tiden jag inte bloggat.
(bilden är tagen av Åsa/quiltpassion)
Har varit hos henne på sydagar och på ÖQ´s träffar.



 Här är litet projekt jag har i en liten ask, små hexagoner.




 Ett annat projekt jag köpte hos Åsa sist är en bonad med svävande block.



 Nu i helgen var hela familjen till Göteborg för att gå på museum.
Halva familjen åkte till Aeroseum och jag + son gick till
 Quiltstudion där det blev några tygbitar inhandlade.


Sen var vi förstås till Liseberg och Universeum också.

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Trevliga bilder du bjuder på idag med dina handsydda block!

    Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Du har ju mycket fint på gång!
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Det ser spännande ut, Ditt handsömnadsprojekt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera