måndag 28 april 2014

Näsduksfodral

Har det blivit sytt några i helgen

En arbetskamrat hade blivit av med en som jag sytt till henne.
Hon ville gärna ha en ny då hon tyckte den var praktisk att ha i väskan/lätt att hitta.
Hon valde den med påfågelsfjädrarna.
Jag fick även 1 såld till en annan arbetskamrat.

Sen så var det både Knytte och ÖQ i helgen.
På ÖQ hade vi besök av Butik Annalunda och där inköpes 
1 meter tyg till foder och en liten linjal som jag i skrivande stund inte kommer ihåg vad den heter.

Kram Eva

5 kommentarer:

  1. Härliga fodral du sytt Eva!!Hoppas du får sålt flera/Bambikram

    SvaraRadera
  2. Fina fodral, annan modell än de jag sytt, men visst är det praktiskt med ett sådant i väskan. Tack snälla Eva för omtanken i lördags. Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga fodral du sytt!
    Du var var det man hittade mönstret till dem?
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Att sy små fodral till pappersnäsdukar var en god idé av Dig, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera