söndag 3 mars 2013

Syendet

Går sakta här just nu, har inte haft orken då en bihåleinflammation har hängt mig i hälarna i flera veckor nu.


     Sen sist så har äldsta sonen varit med på Malmö Opens turnering i kälkhockey.


Några promenader när vädret varit ok med yngste sonen.



En utmaning från Maja har jag nästan hunnit klart, 
han inte ta kort och skicka in i tid, 
men kul hade jag till slut när jag väl kom på vad jag skulle sy av hennes omöjliga tyger.
Jag har övat på pp och transportsträckor i quiltning.
Som ni ser så behöver jag öva ännu mer på flera moment

En tur till ÖQ har jag också hunnit med, några små förvaringar har sett dagens ljus.

Fick veta att min   kryapå dig present till en arbetskamrat blev mycket uppskattad, en näsduksfodral.
Hon hade haft problem med att hitta pappersnäsdukarna i väskan och tack vare denna så blev det lättare för henne.
Det är alltid kul när gåvor blir uppskattade.

Lite silversmide blir också gjort, ring och halsband men de visar jag vid ett senare tillfälle.

Kram Eva


1 kommentar:

  1. Har fått många gåvor och utmaningar från dig,,speciellt en jätte fin svartvit nåldyna,,den är nästan utsliten nu....En mycket uppskattad gåva,,tackEva!!och Bambikram

    SvaraRadera