söndag 8 juli 2012

Syr då och då..



så lite blir det sytt här hemma.

 

Av scrapps från min remsduk blev det en liten bonad.
Gissa vem jag tänkte på när jag sydde ihop alla små bitar :)




Några projekt har jag så klart på gång


En väska, det tog nästan en hel dag att klippa ut alla delar.
Måtten var i cm, det är lite enklare att arbeta med inch tycker jag.


 Ett handsömnadsprojekt, 4 st muggrugs.


Tror detta ska bli en duk eller en bonad, färgerna är vårliga gröna-lila-vita.

Sen finns det så klart fler saker på g i gömmorna som ligger till sig.
Har nu bara 1 vecka kvar att jobba sen blir det semester,
 äntligen enligt yngsta sonen.

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Det är ju inte så höga odds att gissa på Bambi, Duracell, även kallad EvaJ.
    Visst är hon bra på att visa oss andra att "smått duger gott"!
    Dina övriga arbeten är så milda och fina!
    Ser fram emot att få se det färdiga resultatet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du har på gång!!
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Härliga arbeten,,,hoppas du får en fin semester...bamsekramar

    SvaraRadera
  4. ps,,,är lite blyg ,,,,men Tack!!Ds

    SvaraRadera