måndag 1 augusti 2011

Strul


med dator har jag haft i sommar, mitt i semestern så tappade skärmen skärpan.
Så en ny dator köptes till mig och den datorn krassade som tur var innan jag hann lägga in bilder mm på den.
Nu hoppas jag att den nya datorn ska hålla sig lugn och sköta sig utan en massa strul.

Även en ny stol till syrummet har jag köpt, måste ha en bra sittställning när jag sitter vid min nya maskin, den är lite högre än den förra.
Jag får nog också döpa om min symaskin från Janne till..

Kram Eva

4 kommentarer:

  1. Strul..säger bara Telenor.....!!Sommarkramar tillbaka från Varberg

    SvaraRadera
  2. Grattis till Big Red. Har också en sådan, dock utan namn (än så länge).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Min heter Janne, men han har stått oanvänd ett tag. Jag syr mer på hans "brorsa" 1600.
    En raksömsmaskin som jag älskar!!!
    Tuff stol, men får du inte ont i ryggen?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Häftig stol till en häftig maskin....Tråkigt med strulande datorer...

    SvaraRadera